Rabu, 12 Januari 2011

nazir oh nazir

today , tepat jam 8.40 pagi aku dikejutkan ngan nazir ke kelas aku . Waduh .... dah berbelas tahun ngajar ni la first time nazir masuk kelas . Camno nak buak ni ??? wat x tau ??? @ selamber jer la ,,, betul itulah pun yg aku dah buat .

perasaan aku ??? jgn tanya ler .... jantung mengepam darah aku ,,, aduh letih rasanyer . Laju sungguh denyutan jantungku . Masa dia masuk biasa jer .... masa dia dtg tu ... seribu 1 macam rasa ... macam masak 3 rasa pulak . Lebih drpd 3 rasa dah tadi ... last2 kelakar la pulok rasanyer .

Tapi paling best aku rasa time dia nak keluar . aduh .... leganyer !!!! Itula saat paling best pernah aku rasa ............x sabar nak jumpa my hubby .... Bkn nak wat apa2 pun ,,, just for story for aku ngan nazir . betapa bangga nyer aku bercerita ngan hubby aku tadi . Dia dgr jer la .... aku tau apa yg dia rasa time aku brcerrita tu !!!! mesti dia boring punyer !!! Apa taknyer start naik keta kul 3 ,, singgah ambik anak ,,, sampai umah kul 4 ,,, aku punya cerita . Lepas tu aku cerita lagi sampai Maghrib . Punya best cerita aku kan !!!!

Kalau ikutkan x abih lagi cerita aku ni !!!! aku cerita ngan dia panjang ... satu patah pun aku x tinggal ... pastu siap aku ulang2 takut dia lupa . Pastu aku tanya balik nak soh kan best x cerita ku ?????Mesti hubby aku kata dlm hati dia .... nasib baik nazir dtg sehari jer ,,, kalau lebih x tau la berapa lama lagi harus dia mjadi pdgr setia !!!!! nazir ,,, nazir ,,, kau buat aku stress gok !!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan