Jumaat, 7 Januari 2011

crazy work .....

Aku baru jer seminggu buka sekolah ,,, tp cam x biasa pulak ngan rutin seharian . Penat giler rasanyer ,,, nak biasakan diri ngan jadual seharian . crazy work rasanyer . Seawal 6.30 pagi dah bertolak ker sek . Kalau bertolak ,,,, bila nok sampai ????

Aku sampai kt umah pulak kul 3.00 gitu . tup tap jam berjalan tau - tau dah pukul 5.30 kena pulak ambik anak yg no 3 tu sek petang kt Bkt sekilau . kalau Bkt Rangin dekat jer ,,, ini !!!! Bukit sekilau .... B ukit Setongkol pun leh tahan gok jauh !!!!! Apa kena aku ni dok story pasal bukit pulak ni .

Azan Maghrib berkumandang jer aku pun sampai ler kt teratak aku . Time tu dgr le enjin kereta ku sampai kt umah . Aku pun ambik wuduk utk menunaikan kewajipan ,, iron baju ,,, eh eh lupa masak nasi . Nasi jer la yg masak . Of coz la masak nasi sbb my femli makan beras siam . Lg pun nak gok dia org ni mkn air tgn aku kan !!! Lauk mmg x sempat ,,, mana nak kemas umah ,,, nak itu nak ini ... last2 lauk beli .... finish story la .

Hari cuti Sabtu Ahad cam esok jer la kalau my femli boleh merasa my water hand nyer .... baru ler tau bakat memasak aku ni !!!! Menjilat jari ler mereka2 ni semua . maklumler ,,,, minggu dpn pulok ler nak merasa . kalau x ... kedai mek ,, kedai depan tu lah yg kaya ... hari2 kita org wat sistem barter ngan dia . Kita bg duit ,,,, dia bg lauk . Untung bisness gitu ...

Itu pun kalau x ke mana2 . If i go every where x masak pulak . Makan kt luar lagi !!!!Berbeza benar kehidupan masa kini . Kalau dulu org tua2 ... the old women @ old man pernah berpesan nak pikat suami kena lah pandai masak . Terpikat ker ???? Aku pulak asal dia org ni kenyang x kira la aku masak ke kedai masak ker ...kira ok la kan !!!! nak memasak langsung x sempat . Kerja bertambun . Lain benar guru hari ni ngan guru zaman dulu .... panjang lak coleteh aku kali ni d alam maya ni .
Bukan apa ,,,, kesian kt pelawat n pengunjung blog ni ,, lama dah tuan empunya blog x kemas kini . Iyela ... dok mengejar masa every day . crazy work la ni ,,, kejar masa . Kalau polis kejar pencuri ,,aku lak dok kejar masa !!!!

MySpace Text Generators

Tiada ulasan:

Catat Ulasan