Ahad, 19 Disember 2010

curi ! curi! Lege ! Lege !!!!!!!

Tengok tajuk cam pelek jer ..... I can explain ,, perkataan curi biasanyer semua org tau . Dr baby sampai la old man ,,, tau maksud curi . Curi ialah satu perbuatan mengambil hak milik org lain tanpa izin @ kebenaran . Hukumnyer BERDOSA . Tak baik tau !!!!!

Apa pulak Lege ???? Ha yg ni payah ckit aku nok jelaskan . aku pun x pernah guna perkataan ni . Curi , Curi , lege , lege !!!! Cam bunyi cerita Hindustan lak .... chori - chori - cupker - chupker .

1 mlm kul 2 pagi aku dok mengadap blog aku bersama my hubby . tetiba dia terpandangkan ke luar . Aku pun pelik ... kenapa ? Terus dia mengambik kayu dan ke luar dr rumah dan mengatakan . curi , curi , lege , lege . Apasal lak dok sebut ni mlm2 gini ? Suspense jer .

Dia pun ke luar dr pagar . Aku tertanya2 curi apa ? Dia kata lege > Aku tanya lagi ... curi apa ? lege .... dia jawab . pening gok kepala aku . Esoknyer aku br tau bahawa lege tu aialah tong dram yg digunakan utk mengisi air di tepi jln di lorong kt tmn aku . sekarang lege tu dah hilang .


MySpace Text Generators

Tiada ulasan:

Catat Ulasan