Khamis, 16 Disember 2010

ctu .... sini .... sana

Semalam aku n anak2 ku ke Mega Mall dr pukul 12.00 tgh hari - 4-30 petang . bapok boringnyer ..... Aku menunggu suami dgn urusannyer di tempat lain . Aku jelajah segenap pelosok mega tu . macam lama naw aku x jumpa dgnnyer . rindu ker ???? Entahler ..... kalau rindu ,,, nak wat cam ner ?

Hari ini pulak aku membeli cloths utk anak2 ku ke sekolah . baju , seluar , stoking n kasut . aku ker yg beli ???? Perasan ..... Aku menemani mereka shj ,,, my hubby yg membeli n membayarnyer ... walaupun blm lengkap dah habis RM 400. 00 lebih katanya . Esok lak aku akan balik ke teganu ada kenduri Mok Dara suami aku ....

sepanjang hari ni aku habiskan masa melayan hobi aku membaca novel . aduih ... best giler ceritanyer . tajuk ,, Mulanyer 1 cinter . Kelakar , sedih dan berbagai perasaan . Mmg sure best punyer . Drpd novel ni aku tau tentang pekerjaan network engineer @ jurutera rangkaian . Best ..... ctu , sini ... sana ... hye ..hye ...bye ...bye ...

MySpace Text Generators

Tiada ulasan:

Catat Ulasan