Sabtu, 25 Disember 2010

Teringat n terkenang

Entah kenapa sejak akhir2 ni aku sering teringat pada kwn2 lama . maklumler ... dah 5 buah sekolah dah . Tentulah ramai rakan . Sampai lo ni setiap sekolah tu aku ada lagi kawan. Walaupun dia org dah pindah entah ke planet mana dah .

2 hari lepas sedang aku membaca novel bertajuk DURI ,,, tetiba hensetku berbunyi . Tertera nama di hensettu . Terkezut gok aku !!! Betul telahan aku minggu ni aku teringatkan dia jer ,,, tau2 dia pun call aku ! Macam ada link pulok aku ngan dia . Ewah ...bombastik pulok bahasa aku ni .


Cikgu Hartini Nordin @ lebih mesra aku panggil Kak Tini . Dia telah bertugas di kampungnyer di Perlis . kami terpisah dah 7 tahun ..... Tapi ikatan persahabatan masih terjalin . Kami sama2 bertugas di Sek Keb Jengka 21 dulu . Walaupun masing2 doh pindah ..... namun......

Thanks kak Tini krn tepon aku ,,,, masih kuingat dulu ,,, kita pernah bermasam muka walaupun utk seketika ...bodohnyer aku time tu !!!! Hanya krn Tunas Puteri kita x sependapat . Masing2 nak menegakkan pendapat ...kita x salah ... yg salah dia yg mengapi2kan kita !!!!! itu semua kenangan ....


Walau apa pun , aku amat menyayangi kak tini sbg sahabat sejati ku >....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan