Selasa, 21 Disember 2010

Jalan2 cari pasal

                habis meeting kt sek tadi ,,, aku ke mega menemani rakan . X tau apa nok beli .. Pelik bunyinyer kan !!! X tau apa !!!1 mustahil lah ,,, sebanyak2 kedai tu ..x tahu apa .

               Itu yg aku kata jln2 cari pasal ..... cari barg ,,, x tau brg apa ? Cari makan ??? Aku fasting today . Cari apa lagi .... cari pasal ler ...........Aku pun meneliti kehidupan manusia di ctu . x dek kerja lain ker nak buat .??? Ada .... tengok jer la

               Aku tengok gelagat ,, ada yg macam bos ,, mungkin betulla dia bos kedai tu . pekerja bawahan ni menerima setiap arahan bos . Betulla bos . nama pun bos . Aku pun teringat pepatah myu ..... apabila kita jd mentimun ... begitulah ...bertemu ngan durian . Bergolek pun mentimun luka ,,, x bergolek pun mentimun tetap akan luka jugak .

             tetapi ..... sebagai mentimun ,,, kita harus ingat suatu masa apabila durian menjadi tempoyak ... mentimun pun tenyeh la .... tiba masa aku pun pulang ,,,, selesailer program jln2 cari pasal for today ,,

MySpace Text Generators

Tiada ulasan:

Catat Ulasan